الثلاثاء، 22 نوفمبر 2011
العلاج مر ...معلش استحمل
قررت اتعالج من الادمان خلاااااص.....مش ادمان المخدارات والعياذ بالله لكن ادمان اى حاجة انها بحبها وبتأذينى مهما كانت الحاجة دى وانا متأكدة ان كل حد فى حياتة فى حاجات كتير بيحبها وبتأذيه...ممكن الاذية تكون ان الحاجة دى مش بتبادل الحب اللى انت بتحبوه ليها ومتجاهلة وعاملة من بنها مع انها عارفة وفاهمة كل حاجة وعارفة كمان ان التطنيش ده بيموتك ومع ذلك بتكمل فى التطنيش عشان كدة انت كمان لازم تطنش واتعود ما تحبش حاجة تأذيك او تضرك لان انت كدا كدا مش فارقة معاك فى الحالتين بدل ما تاخدلك صدمة كبييييييييييرة وتكون نتايجها مضاعفات...واعراض انسحاب وهيصة...خليك دلوقتى فى السليم وانت عارف ان الدوا طول عمره مر...معلش استحمل دلوقتى عشان تكون قوى بعيد.....
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق