الاثنين، 8 أغسطس 2011

التلج الدفيان


الصورة دى بحبها اوى....طول ما انا فى الشغل بقعد ابص لها وطول مانا ببصلها بحس بإحساس غريب اوى ...بحس ان التلج دفيان....بحس ان التلج حاسس بالامان اللى كتير مننا مفتقده...وبقول يابخت التلج اللى حاسس الاحساس ده.....احساس انه يبقى تلج وفيه شمس بتدفيه....بجد سبحان الله.....سبحان الله اوى...ورغم كل الشمس اللى مغرقة الصورة دى التلج لسة تلج ... وما دابش ....

ليست هناك تعليقات: